Secrets of the Chippendales Murders
The NYPD investigates multiple leads into the murder of Nick De Noia. Possible motives include a love triangle, insurance fraud, and an angry boss--all of which lead nowhere. Years later, the FBI gets a tip from a hitman named "Strawberry."