Secrets of the Jurassic Dinosaurs
Liz Bonnin joins an international team of palaeontologists in the remote badlands of Wyoming as they investigate a mysterious dinosaur graveyard.
Packed with over a dozen skeletons, including predators such as the fearsome Allosaurus and iconic giants like Diplodocus, as well as fossilised plants and footprints, the site is a treasure trove.