Seeds of Deceit: The Sperm Donor Doctor
The news gets out, leaving the Karbaat children to grapple with their genetic and emotional heritage, debating the impact of nature and nurture. The children share conflicting emotions of recognition and belonging, set against the fear of inheriting malicious genetic traits.