Selling the Hamptons
The art of buying, selling, hustling and schmoozing is all part of the game in the high-stakes world of Hamptons real estate, and the young brokers of the Nest Seekers Team aim to prove they can find success in the country's most-exclusive housing market.
The Heat Is On
It's summer in the Hamptons which means sun, fun and high stakes real estate. The brokers at Nest Seekers face fierce competition from their own teammates.
Michael pressures JB for an answer on which agent will win the glass house deal. Mia receives some tough love to up her game. Michael is haunted by a past mistake.
Peggy gears up for an open house and the largest commission of her career. Meanwhile, Mia's efforts pay off as she makes a name for herself in the Hamptons.