The shade of it all! This colorful documentary style reality series follows the lives of some of the fiercest drag queens in New York City, including Marti Gould Cummings, Brita Filter, Chelsea Piers, Paige Turner and many others. Each episode reveals a side of drag beyond the usual glitz and glam and explores the everyday lives of each individual drag performer, both on and off the stage.