Shigurui: Death Frenzy
The series tells the story of one-armed swordsman Fujiki Gennosuke and blind samurai Irako Seigen.
Kogan devises a challenge to determine which of his samurai is worthy of the Kogan legacy.
For years, the tormented Lady Iku believed her body was cursed, but now, she has reason to believe that the man who has loved her for so long may hold the key to her deadly secret. Questions arise about Seigen's past.