Bill Gothard and Jim Bob Duggar grow their shared vision into an international empire on the backs of young people.
Exploring the rise of Teen Mania, an evangelical youth movement led by charismatic leader Ron Luce. Amy Duggar talks about the first season's revelations about religious abuse.
Teen Mania's Honor Academy, led by Ron Luce and Dave Hasz, operates as an intense religious training ground where interns undergo rigorous physical, emotional, and spiritual challenges and participate in `life transforming events'.