Street Justice: The Bronx
When Friedman and partner Kal Ungar respond to a burglary in progress, they suddenly find themselves caught in a hail of gunfire.
Detective Ralph Friedman is on the hunt for a ruthless serial rapist. The case is stuck in neutral until he enlists the help of the monster's latest victim.
Detective Ralph Friedman is engaged in a race against the clock to save the life of a young mother who was abducted by a member of a feared street gang.
Legendary NYPD Detective Ralph Friedman presents one of the thousands of white-knuckle cases he investigated while working the streets of New York City's notorious 41st precinct.
With the help of a trusted CI, Detective Ralph Friedman sets up an illegal weapons sting on a tenement rooftop to catch a notorious gun-runner.