Talia in the Kitchen
And Spice Makes Nice
Talia arrives in Miami and discovers her father's spice collection hidden in the walls of her family's restaurant.
Sugar Rush
After discovering that the Fuccinellis were responsible for closing Lola's, the feud between the two families grows.
Talia and her friends decide to reopen her family's restaurant, while Debbie and Frenchie plan to get revenge.
Things do not go as planned during Lola's unofficial opening. Frenchie and Debbie sabotage Talia's food.
Lola's is in danger of being shut down after the Fuccinelli's latest prank, and Tyson tries to make amends.