The Baby Killer Conspiracy
Kathy Folbigg claims she is innocent of killing her four children in a case that parallels the Sally Clark case where her first son died at 11 weeks and second at just eight weeks.
While Sally Clark sits in prison for life, journalist John Sweeney and lawyer Marilyn Stowe take a closer look at her case and make their own startling discoveries that could alter its verdict.