The Curse Of Civil War Gold
Treasure hunters Rick and Marty Lagina, the stars of History's `The Curse of Oak Island,' learn of a new mystery that may rival Oak Island's mystery. Michigan native Kevin Dykstra is obsessed with a deathbed confession made by a lighthouse keeper in the 1890s about a national treasure dating back to the Civil War. The story goes that Union soldiers tracked down Confederate president Jefferson Davis in 1865 and confiscated his gold. The stolen loot was smuggled north some years later but ended up in Lake Michigan, where Dykstra believes it still remains. His quest to prove it ultimately takes him and his team to the bottom of Lake Michigan.
Treasure hunter Marty Lagina learns of a mystery that rivals Oak Island when he meets fellow Michigan native Kevin Dykstra. Kevin believes he's found a trail to a fortune in confederate gold that lies at the bottom of Lake Michigan.
Right On Track
Evidence of a possible forgotten railroad energises Kevin and his team as the pressure builds to convince Marty Lagina to join their quest.
The team unearths evidence of a secret tunnel while new clues suggest a deeper mystery than just the missing Confederate gold.
With only one shot left to convince Marty to join their search, the team heads west where new clues are revealed.
Peril strikes during a daring dive threatening to sideline Kevin and his team, just as they begin their search of Lake Michigan.