The Decisive Battles of World History
Discover the military conflicts that have had the greatest impact in shifting the direction of historical events and shaping our world in The Decisive Battles of World History. Covering nearly 4,000 years, this course explores more than three dozen history-making military engagements, from the landmark battles of the Western world to their counterparts across Asia, India, and the Middle East.