The Footballer, His Wife & The Crash
Footballer Jlloyd Samuel seemed to have to all, but his life spun out of control. As his wife fought to keep their family together, she had no idea of the secrets he kept.
Footballer Jlloyd Samuel seemed to have to all then his life spun out of control. As his wife fought to keep their family together, she had no idea of the secrets he hid.