The Legend of Chusen 2
A young man faces an impossible choice. Zhang Xiao Fan (Li Yi Feng) and his childhood friend Lin Jing Yu (Cheng Yi) were the only survivors of the Grass Village massacre that wiped out both of their families. Taken in by the Qing Yun Sect, the boys were trained in the ways of the Immortal Sword. Xiao Fan falls in love with Bi Yao (Zhao Li Ying), the daughter of the Ghost King (Fu Cheng Peng). But when the Ghost King tries to grow his power by overthrowing the Qing Yun Sect, Xiao Fan must choose between protecting his people and hurting the woman he loves. What choice will he make? “The Legend of Chusen 2” is a 2016-2017 Chinese drama series. It is the second season of “The Legend of Chusen” (2016).