The Man In The High Castle
Based on Philip K. Dick's award-winning novel, and executive produced by Ridley Scott (Blade Runner), The Man in the High Castle explores what it would be like if the Allied Powers had lost WWII, and Japan and Germany ruled the United States, in a story told through the lives of spies and people in hiding. Starring Rufus Sewell (John Adams), Luke Kleintank (Pretty Little Liars) and Alexa Davalos (Mob City).
The New World
It's 1962 and America has lost World War II. The east is now the Greater Nazi Reich and the west, the Japanese Pacific States. Amidst this oppression there is new hope - films that seem to show a different world.
Sunrise
Frank's fate hangs in the balance as he is held captive by the Kempeitai. Juliana makes contact with a mysterious man who gives her a clue about the strange films, while Obergruppenführer Smith is surprised by an unfortunate turn of events.
Joe and Juliana must act quickly when a vicious bounty hunter known as `The Marshal' arrives in Canon City. Tagomi makes plans with Wegener to pass valuable secrets from the Reich, and Frank plots his revenge against the Japanese.
Revelations
Joe is torn between duty and his growing feelings for Juliana. Ed tries to stop Frank from making an irrevocable decision and Smith has trouble with his witness, while events take a dramatic turn at the Crown Prince's speech.
Joe celebrates VA day at Smith's house, and Juliana accepts a job working for Tagomi as part of her search for answers. Smith invites an old friend to join the celebrations, but after receiving intelligence, also suspects him of espionage.