The Millers
Nathan Miller breaks the news of his recent divorce to his parents, inspiring his dad to leave his mum. Although reeling from that shock, Nathan plans to re-enter the dating scene, but that goes on hold when his mother decides that she should be his roomy and moves in with him. In the meantime, Nathan's sister and her family must deal with dad, who has thrust himself upon them. As Nathan and his sister deal with their new living situations, they both wonder how long the frustrating transition is going to last.
Nathan and Debbie's distress over their parents' divorce increases when they announce that they will each be moving in with one of them.
Plot Twists
When Carol dictates that it's time to rearrange the family's positions in the Miller's cemetery plot because of the two divorces, Nathan has to approach his ex-wife.
Debbie and Nathan decide to trade parents when they think the other sibling has it easier.
When Carol finds out that Nathan is seeing a therapist, she secretly makes an appointment for herself in order to find out what's going on.
It's Halloween and Nathan is frustrated with his mum's superiority complex, but a visit to the local 'witch' could give him the info he needs to take her down.
Nathan tries to get his parents back together by bringing out sentimental family possessions to remind them of good times they've had.