The new frontiers of communication
In Las Nuevas Fronteras de la Comunicacion, the first docuseries created by MARCO, Communications and PR agency in Spain, we'll go on a tour around a world in constant evolution through advertising, public relations and the media. The series explores the new technologies, emotions, capacity to adapt and the new global communication.