Canadian reporter Ken Scarborough seeks out a hard-hitting story to save his job, and a new face is asked to join a centuries-old secret society.
As the Meadows draws near, professor Clark attempts a scientific breakthrough, a guest investigates Jason's death, and Ken endures a painful test.
At Pentaverate headquarters, a billionaire high roller arrives amid news of another death. Ken embeds with the guards and is sent on a risky mission.
To retrieve the Parce Clavem, Ken heads to Dubrovnik, where a tricky challenge awaits. A mysterious man and a helicopter ride upend Ken's plans.
After Patty's smarts prove invaluable, the Pentaverate races to the Meadows to stop a diabolical plan, while Ken and Reilly are taken hostage on a jet.
At the Meadows, Ken strips down before rallying the guards into action. He seeks to stop the Pentaverate from falling into nefarious hands.