The Real Housewives of Dallas
Expect big cars, big hair, big houses, big egos... and even bigger champagne bills as these footballers' wives and working mums cause some serious chaos.
Everything's Bigger In Dallas
Cary hosts a charity benefit at her home with the best of intentions. Things get out of hand at the benefit where the behaviour of best friends Brandi and Stephanie raises some eyebrows.
Cary agrees to be a part of Tiffany's web series. As Brandi deals with a marriage crisis, LeeAnne, Cary and Stephanie discuss her behaviour.
Brandi and Stephanie take a road trip to Oklahoma, Cary and Tiffany attend yoga together, Brandi and LeeAnne's issues escalate further.
Tiffany fails in her attempt to be the mediator between LeeAnne and Brandi, Brandi is upset when Bryan misses a family event.
Marie is confronted by Tiffany and LeeAnne after sharing an embarrassing secret of LeeAnne's, Cary models for her husband Mark's website.