The Stand
In a post-apocalyptic world decimated by plague and embroiled in a struggle between good and evil, the fate of mankind rests on the frail shoulders of 108-year-old Mother Abagail and a handful of survivors.
While all of Boulder fears for Mother Abagail's safety, Stu organises search parties to ensure her return, presenting an opportunity for Harold and Nadine.