The Widow
Georgia Wells has her life turned upside-down with the news that her husband has been reported dead after a plane crash. Three years later, Georgia learns something shocking and sets out to seek the truth about what happened to the man she loved.
To find the truth about her husband, Georgia must first work with Emmanuel to find Pieter Bello. Meanwhile, Beatrix makes a shocking discovery about how Ariel lost his sight.
Judith arranges a lift for Georgia with a group of medical aid workers, but the volatility of the region threatens to derail their journey. Pieter forces Adidja to partake in a terrifying exercise, while Ariel must confront the horrors of his past.
Martin and Ariel seek to determine the identity of the army general linked to the plane crash, while Georgia puts herself in danger to get closer to Pieter.
As she finally comes face to face with Pieter, Georgia resorts to extreme measures to learn more about Will's disappearance. Judith's return to her home brings back memories from her past, but she doesn't foresee an unexpected twist of fate.
Georgia and Adidja make a journey deep into the Congolese wilderness that yields unexpected consequences. Meanwhile, in the search for answers about the plane crash, Martin puts himself and Ariel ever closer to Azikiwe's dangerous path.