This is Paris, 50 years of passion
"PSG city of lights, 50 years of legend" takes you to the heart of Paris Saint-Germain, France's most successful club, during the exciting end of the 2019/20 season and throughout the 2020/21 season. This exclusive series traces the history of the capital club through its current players and its legends. 50 years of human adventure, passion and ambition.