Three Parts to Wholeness
Join acclaimed yoga instructor Janet Stone as she takes you through a three-part series designed to move you on a journey towards radiant wholeness. Actively applying the principles of creation, intention, and forgiveness on the mat, you will begin to reveal your True Self.