To My Star 2
Kang Seo Joon (Son Woo Hyeon), a once-famous celebrity, finds renewed hope when he meets the charming chef Han Ji Woo (Kim Kang Min). As their undeniable chemistry blossoms into a passionate romance, it seems like they've discovered their perfect happily ever after. However, their love story takes a heartbreaking twist when one of them suddenly disappears, leaving only a note behind. Desperate and lost, Seo Joon and Ji Woo must confront the possibility that their fairy tale may have come to an abrupt end. Will love be enough to bridge the gap between them, or has fate sealed their tragic fate? The sequel to 2021’s “To My Star,” this 2022 South Korean romantic comedy BL drama was directed by Hwang Da Seul.