Vardy Vs Rooney: The Wagatha Trial
Inside the explosive Wagatha trial when Rebekah Vardy sued fellow footballer’s wife Coleen Rooney for libel. One film with access to Rebekah and her legal team tells her side of the story. The other gives Coleen’s point of view and how she won the case.
Exclusive access to Rebekah Vardy and her lawyer who tell how they fought to clear her name in the Wagatha Trial.
Coleen Rooney publicly outed Rebekah Vardy as a serial leaker of her private stories. But now she must prove what she said was true, in court.