VeggieTales in the City
Burgers for Sale; Night Phony
Ichabeezer learns about customer relations at his new burger restaurant; Laura tries out Motato's Helmet of Doom.
Space Pirates; Rooney on the Run
Larry wants to be the first Veggie on the moon, but pirate Motato has other ideas. Laura's puppy-training plan goes awry after she lets Rooney escape.
Cowpoke Junior challenges annoying Jakeasaurus to a high-noon showdown. While hunting for buried treasure, Larry and Bob learn about charity.
Laura races rival Junior on the ski slopes and learns the true meaning of victory. Distracted by corn dogs, Larry struggles to keep a promise to Bob.
Larry and Bob work on forgiveness when they goof up each other's plans. The friends don a robot costume and learn that fooling people can be risky.
Jealousy strikes when Pa Grape hires Bill to be Larry's delivery partner. While helping Pa, Larry and Bob end up in a tricky battle of the mascots.