Discovered by accident, developed against all odds, marketed like no drug in history and unleashed into a tidal wave of controversy, Viagra rewrote the playbook of big pharma and changed sex forever.
The marketing team grapple with how to sell an erection drug without bringing down the reputation of a conservative company in a storm of controversy.
Viagra is released to a wave of hysteria, headlines and huge sales. But now, the carefully crafted marketing message is out of the team's hands.