Water Rats
A bomb kills a teenage girl; Holloway goes undercover; a murder suspect slips out of the crew's hands; hijacker takes over a ferry.
A load of scotch is stolen from the wharves and a nightwatchman is killed. Meanwhile, Tommy's father is embroiled in a row with a rival fishing family.