Who Killed Him?
The murder of TV host Paco Stanley in 1999 marked a turning point in Mexican television. The story is revealed behind the scenes where fame, betrayal and excess point to different suspects.
Jorge Gil, entertainment reporter and producer of Pacorro y Algo Más, is interrogated again by Prosecutor Villareal, who two weeks after Paco Stanley's murder is trying to find a culprit. He tells his version of what happened on that fateful day.
Mario Rodríguez gets indicted for the murder of Paco Stanley. He gets locked in a hotel room, where he tells a criminal lawyer about his entire history with Paco and the complexity of their relationship.
Benito Castillo, musician and old friend of Paco Stanley, appears shaken after his interrogation in the public prosecutor's office. In a bar, drunk, he begins to reveal the secrets that forced him to distance himself from his friend.
Former beauty queen Brenda Jiménez tries to clear her name on a gossip show, turning the case into an empowering odyssey in the wake of the harassment exercised by Prosecutor Villareal.
Paola Durante is arrested following a testimony from a mysterious inmate named Luis Gabriel Valencia; a year after her arrest, Paola reveals the truth about the drama she experienced and blames the prosecutor for being unjustly arrested.
Five years after the Stanley murder case, former Prosecutor Saúl Villareal, dismissed from his position, secretly contacts Sandra Santiago, one of the most recognised journalists in the country with the promise of truth.