Women with a Mission
Women with a Mission is a series of 3 short documentary films. Each film tells a compelling story about a woman with a mission who, under most challenging circumstances, follows her passion and uses sports for change. Official Selection What If - Women in Film Festival 2019. Official Selection Portuguese Surf Film Festival 2018.