Zom100 Bucket List of the Dead
Akira of the Dead
Akira Tendo is an overworked and broken man; however, a sudden zombie pandemic flips his world upside down, resulting in a life-changing revelation.
Determined to make up for all his lost holiday days, Akira goes into super lazy mode, until he has to brave the streets to get more beer.
Akira and Kencho flee into the basement of a department store and meet a trio of flight attendants, checking one more item off the bucket list.
Remembering his childhood dream, Akira goes into the aquarium to grab a certain item, only to encounter a group of survivors running for their lives.