Explosion
S1, E1: April 19, 1995, begins like any other day in Oklahoma City until a bomb explodes outside a federal building. Oklahomans are plunged into chaos, and first responders race against the clock to save those trapped inside. Meanwhile, the media searches for answers, and the FBI begins what will become one of their biggest investigations.