Never Gave Up a Day in My Life
S1, E6: Jeter wins his 5th and final World Series and celebrates his 3000th hit, but it's not all smooth sailing for this aging superstar. He goes through a very public and difficult contract negotiation that changes his relationship with the Yankees.