S1, E1: This new single-camera comedy follows newlyweds Rio and Mike as they make the decision to move from big city New York to rural Nebraska. After dropping everything (including their jobs and overbearing mother-in-law) to make the move from skyscrapers to farmhouses, they soon realize that the simpler life isn’t as easy as they planned.