Riots, Drills and the Devil, Pt. 1
S1, E6: Michael turns up the heat to break through to the other side of his cell wall and outside forces plan to move up Lincoln’s execution day. Meanwhile, a full-scale riot in the prison threatens lives and gives T-Bag an opportunity to uncover a startling secret. Outside the walls, Veronica and Nick track a lead to Washington, DC.