The Hour of Resurrection
S1, E1: In 2022, Korean professional baseball faces a crisis. Contrary to expectations that clubs' activities would decrease, the market begins to fluctuate in October due to unconventional investments and recruitments. To everyone's surprise, an unwanted player starts hitting home runs every day.