The Return of Short Shorts
S1, E3: Mike attempts to fit in with the Coffee Boys in order to get rid of his old nickname, “Short Shorts,” by trying to prove to them that he’s a “true farmer.” Meanwhile, Rio finally gets Constance to open up to her, and she discovers that Constance has a liking for Rudy.