3 Mini Movie Collection from the Grinch
From Illumination and Universal Pictures Home Entertainment, three new mini-movies from The Grinch. Including "The Dog Days of Winter" starring the Grinch and his heroically loyal dog Max; and "Yellow is the New Black" and "Santa’s Little Helpers," both starring the lovable Minions. Yellow is the New Black -- Before they all make their big escape from prison in Despicable Me 3, a couple of lucky Minions get a taste of freedom as they break free with the help of one of their fellow human inmates. The Dog Days of Winter – Max braves the harsh winter weather and an uncooperative Who to bring a sick Grinch his favourite hot tea. Santa's Little Helpers – Fan favourites – the Minions – are back for another adventure! Having been accidently dropped off at the North Pole, our Minion pals make the most of the situation by trying to become elves.