The Staggering Girl
Triggered by a stranger’s secret confession, Francesca returns to her childhood home in Italy to convince her ailing mother to follow her to New York. As daughter confronts mother, ghosts of Francesca’s youth return in a whirlwind of pain, memory and fulfilment.