Revenge of Others
Okay, Chanmi does not believe that her twin brother, Park Wonseok, committed suicide; Chanmi transfers to her brother's school, Yongtan High; a "hero" appears at Yongtan High, and Chanmi speculates that it may be connected to her brother.
Chanmi transfers to her twin brother's school to find out the truth about his suicide.