Secrets of the Zoo: North Carolina
At the North Carolina Zoo, a passionate family of vets and zookeepers care for more than 1,000 animals at one of the largest zoos in the world.
The zoo welcomes a new, timid giraffe to the herd; a pregnant bat prepares to give birth; an epileptic chimp gets a better life.
The vets are swamped as a gator needs blood drawn, and a lion requires a tooth extraction.