Mean Girls
Cady Heron enrolls at North Shore High School near Chicago after living in Africa. She interacts with Regina George, a prominent student who previously dated Aaron Samuels. Conflict arises when Heron develops an interest in Samuels, leading George to feign a friendship with Heron while attempting to maintain her relationship with Samuels. Both students engage in competitive social behavior that affects the student body.