John Carpenter's Vampires: Los Muertos
When a convent in Mexico requests his services, vampire hunter Derek Bliss (Jon Bon Jovi) makes the trip south of the border to take care of their vampire problem once and for all. But with his former team dead, Bliss must assemble a mismatched crew of those available to him -- Father Rodrigo (Cristian de la Fuente), half-vampire Zoey (Natasha Wagner) and teenager Sancho (Diego Luna). As he takes on an extremely dangerous vampire princess (Arly Jover), Bliss will need all the help he can get.