Looney Tunes: Back in Action
Sick of ceding the spotlight to Bugs Bunny (Joe Alaskey), Daffy Duck is unceremoniously fired by studio boss Kate Houghton (Jenna Elfman) when he demands equal pay and billing. Daffy goes on a studio lot rampage, taking down security guard D.J. Drake (Brendan Fraser) in the process, who is also sacked. But when D.J.'s A-list actor dad (Timothy Dalton) is kidnapped by the evil Mr. Chairman (Steve Martin), D.J. and Daffy try to rescue him, while also being pursued by Kate and Bugs.