Psych 2: Lassie Come Home
After Santa Barbara Police Chief Carlton "Lassie" Lassiter is ambushed on the job and left for dead, he begins to see impossible happenings around his recovery clinic. Shawn and Gus leave San Francisco to be with Lassie and find themselves unwelcome in their old stomping grounds as they secretly untangle a twisted case without the benefit of the police, their loved ones or the quality sourdough bakeries of the Bay Area. What they uncover will change the course of their lives forever.