Smokey and the Bandit Part 3
In this sequel, Big Enos Burdette (Pat McCormick) and his son, Little Enos (Paul Williams), make an unconventional deal by hiring bandit-hunting Sheriff Buford T. Justice (Jackie Gleason) to haul unusual cargo from Miami to their new Texas seafood restaurant. Intent on seeing that Buford has a tough time of it, however, they also recruit the rebellious Cledus Snow (Jerry Reed) and the lovely Dusty Trails (Colleen Camp) to make the lawman's trip less than smooth.