Bones The Brother in the Basement
S11, E2: Another layer is added to the mystery of Booth’s whereabouts and the state of his physical condition when the team discovers that FBI Agent Miller has not been entirely truthful with the FBI and the Jeffersonian, keeping vital information from them that could lead them to Booth. Meanwhile, the Jeffersonian gets a surprise visitor, FBI digital forensic scientist Dr. Benjamin Metzger, who works with Angela to try to decode the information the team has been able to uncover regarding Booth’s location and the circumstances surrounding his disappearance. Also, Arastoo makes a major decision that affects his and Cam’s personal and professional relationship.