S1, E4: Claudia receives a second call from Ángela and, with Salazar, follows the trail to Iris, a young woman linked to a cult. When Claudia sees her photo, she believes Iris is her daughter and escapes alone to the house where she supposedly lives. There, a man tells her Iris is dead, but Claudia sees a girl behind the window. She enters armed, but the room is empty: it was a hallucination. Meanwhile, Laura investigates and arrives at a breeding farm where Kevin, a suspect in Ángela's case, once worked. Laura sees a girl with him who could be Ángela.