The 2 Sides of the Bed
Javier (Ernesto Alterio) and Marta (Verónica Sánchez) are set to be married, but the arrival of Raquel (Lucía Jiménez), the new girlfriend of Javier's best pal, Pedro (Guillermo Toledo), throws a wrench in the works. Marta leaves Javier at the altar to run off with Raquel, making the men single, despondent and confused. They both lean on their new friend Carlota (Pilar Castro) for support and, soon, for more. This musical comedy is a sequel to "The Other Side of the Bed."