Over This Skin
Our duo of tattoo artists Raquel and Margarita tattoos a pair of sisters who were victims of a fire when they were teenagers.
Raquel works on an influencer's surgical scar and Margarita restores self-esteem for the victim of a motorcycle accident.
Raquel covers the scars from a boiling water accident and Margarita helps a young woman scarred by a traffic accident.
Raquel and Margarita face the challenge of covering the scars of two women victims of motorcycle accidents.